my digi buddies

The Manager !!

My photo
penang, Malaysia
21 years old. Student UITM -keep loving me ♥

Saturday, December 15, 2012

permohonan kolej

Assalamualaikum.


merujuk kepada gambar diatas (formalnya ayat)..aku tak dapat kolej untuk sem 5 ni, aku dah buat rayuan pun masih gagal.. so aku buat writing letter pulak direct aku hantar dekat unit pengurusan kolej tapi tak dapat lagi jawapan.. so buat sementara ni aku duduk rumah sewa berdekatan dengan U aku.. aku bukan apa, aku lagi suka duduk dalam kolej ni sebab jimat, ye la tak payah bayar sewa..kalau duduk rumah sewa pun hari khamis habis class je terus aku balik penang, then ahad petang class pukul 2 tu baru nak balik sana, macam rugi je bayar sewa sebab banyak lagi masa dekat rumah sendiri..memang kalau duduk dalam kolej ni macam terkongkong sebab susah nak keluar masuk tapi bagi aku yang bukan jenis merayau ni tak kisah lah kan..

 Second, keselamatan terjamin mana taknya orang luar nak masuk dalam pun kena tinggal IC or License.. dari aspek keselamatan yang lain pulak aku pegi kelas naik motor, memang boleh nak naik kereta tapi masalah parking penuh tu yang tak tahan, pusing sampai 3 kali baru nak dapat tu pun ikut nasib jugak..salah parking guard saman kalau tak saman,nasib tak baik kereta boleh kena claim terus..saman dalam U ni bukan sikit- sikit paling murah RM25 tu pun lepas compound kalau tak RM100-150, so aku rasa better aku duduk dalam asrama :)



ni kolej aku sem lepas, selesa sangat- sangat dah tu dapat internet pulak sebab bilik dekat dengan wifi.. doakan aku dapat kolej ok :)


with luv, Fatin's ;)



1 comment:

  1. insyallah..
    dpt kolej nyerr..
    jgn rsau k..
    moga Allah lindungi fatin..
    n fatin kn budak bek..
    hehe..tke cre

    ReplyDelete