my digi buddies

The Manager !!

My photo
penang, Malaysia
21 years old. Student UITM -keep loving me ♥

Friday, October 26, 2012

my first time- seoul garden

Assalamualaikum.

lama betol tak sign in blog ni.. walaupun cerita ni dah basi tapi nak cerita jugak.. my first time having seoul garden.. before this pernah dengar je tp x pernah makan n tak tahu pn makanan kat situ more to seafood (sgt ketinggalan) -__- aku boleh pegi sini pn kawan2 ukm ni ajak , i just follow sebab teringin jugak kan nak makan best2.. diorang bawa student card so ada less about RM5, ak ni mana lah tahu ada diskaun segala nama pun 1st time kan so aku sorg ja bayar lebih -__- 

memang best betol dapat makan kat sini sebab korang nak makan ape je semua  boleh amik.. aku suka betol sotong and udang and ketam and semua jenis makanan laut walaupun mengidap resdung tahap kritikal -__-  

seoul garden yang aku pegi ni dekat one utama, but beware some seoul garden ada yang non halal so better before nak pegi makan tu search dulu... yang aku tau, dalam gurney plaza halal  n yang tak halal dekat belah luar gurney plaza area mcd tueee.. 

 the opening :)

 masih bersih dan teratur.. semua sibuk pegi amik makanan  :)

 segment masak memasak, steamboat yg sgt awesome *_*

 rajin kak yana n kak epi masak hikhik aku masak kang tak pasal2 hangit  :D

 muka org kenyang -__- 

 perut kenyang hati senang .. betul idak?

muka macam nak tahan senyum tak tahan.. last2 jadi mcm ni -__- (bila boleh nak dpt handbag coach kan) 


wasalam... 

No comments:

Post a Comment