my digi buddies

The Manager !!

My photo
penang, Malaysia
21 years old. Student UITM -keep loving me ♥

Friday, April 27, 2012

Lelaki romantik? woww

Assalamualaikum..
lelaki romantik idaman setiap wanita! kasar mana wanita tu, keras mana hati dia akan lembut dek tingkah laku lelaki yang bersikap romantik neh! sini- sini nak habaq apa yang dimaksudkan dengan lelaki romantik neh! >.<"

Bukakan pintu kereta.  
Bukan si wanita mengada-ngada tak reti nak buka sendiri tp ada kalanya cara ni membuatkan hati si wanita tak lena tido teringatkan si jejaka! awwww.. xpernah buat?  lepasni buat paham?? :D

# Tarikkan kerusi untuk si wanita. 
Selalunya saat ni anda mesti ada di restoran atau mana- mana majlis. Lelaki! ni lah masanya nak tambat hati wanita, korang tarikkan kerusi untuk si gadis, si gadis akan rasa dirinya dihargai ok!! xpernah buat jugak?? buat lepas ..

#Kirimkan bunga.
Perkara biasa kirimkan bunga ini tapi akan jadi luar biasa jika bunga ini dikirimkan pada bukan hari istimewa!Selalunya si gadis dapat bunga pada hari konvo, birthday dan anniversary.. mari buat kelainan! :)

#Tiupkan mata yang termasuk habuk.
 "Mata saya macam masuk habuk la" lelaki pun jangan nak tercegat macam patung, ni lah masanya nak    tiupkan mata si gadis! tiupkan je k jangan nak over pulak!

#Pakai sedondon.
Kebanyakkan lelaki tak berapa gemar mengenakan pakaian sedondon dengan pasangan mereka, tp ni juga salah satu perkara yang romantik ya uolssss... 

#Merajuk?
 Tak tahu cara nak memujuk wanita merajuk?? ok hand phone kan sekarang makin canggih, iphone ,i pad, galaxy lah, berryitam lah.. lukis pada kertas A4 "saya minta maaf" "im so sorry" "maafkan saya" "do forgive me" lepastu lukis smile yang comel- comel atau cartoon yang kelakar lepas tu tangkap gambar apa yang anda lukis tadi dan sent gambar tu pada si wanita atau pos pada wall fb mereka!! Tengoklah hasilnya :)



selamat menjadi lelaki yang romantik! 
keep loving me 
     


No comments:

Post a Comment