my digi buddies

The Manager !!

My photo
penang, Malaysia
21 years old. Student UITM -keep loving me ♥

Friday, November 12, 2010

tutorial wearing shawl

assalamualaikum....?? semua follower blog budak paten!
and selamat datang for those yg 1st time singgah kat blog paten nih (sgt menghargai)

semangat yg berkobar2 sbb tu caption kali ni agak besar hohoho... sbenarnya semangat nak tunjuk kat korang ak bt video cara pki selendang kat blog ak nihhh... so korg kena hargai pengorbanan ak yew (tah apew2 lahh dak paten nih) hahaha ! xde motif


so entry yg baru ni nak ajar korang2 yg gemar mengenakan pelbagai jenis selendang..!! actually ak xreti sgt pown nak ajar org kan.. tp setiap kali on9 facebook ada ja im chat or inbox yg menanyakan pasal cara gua pki slendang.. sorry if ur request sometimes i didnt reply, myb terlepas pandang.. selagi lg mohon maaf ea..

so i btkan video ni KHAS utk sesiapa yg nak belajar ok !! (female) onlyyyy repeat voice female only ok !
sorry GUYS ure not allowed for view this video ok !! sbb bukan korg nak pki pown adehh..
entry ni gua bt sepecial utk kaum hawa jeww.. !!
cakap banyak pown xguna bai... jom click kat video nihh......

sorry kalu ada pernounsation yg salah sehingga menbingitkan telinga2 anda yg mendengar !! (bt xdengar ja oukeh)


video



cakap pown macam dah x betol sbb mulut i kena ulser (mata ikan) dekat lidah dgn pg td baru lepas g tretment braces doctor tue letak besi pulak kat belah belakang gg.. sgt2 lah tidak selesa..rasa nak baling keluar je besi ni tp apakan daya ! :(
apa yg i tunjuk ni lah cara yg i selalu pakai, nt kalu ada cara baru lg i upload video lg kat korg ok!! ( baget baik and rajin ) hohoho... tidak ku sangka2 ak sgt rajin ! >.<


so selamat mencuba yeaaaaa kawan2 yg ku sayangi dan ku timang2 manjaaa!! heheeee



thanks for view and read this entry !!

No comments:

Post a Comment